דילוג לתוכן

אודותינו

איך הכל התחיל

היי, נעים מאוד, אני אסף לוי , מנהל הסטודיו.
בתחילת 2004, קצת אחרי שחרורי מהצבא, התחלתי לצור לעסקים עבודות צריבה על עץ בעבודת יד. לאחר כחודש קפצתי לחנות הספרים הקרובה לביתי וקניתי ספר ללימוד HTML במטרה לבנות לעצמי אתר אינטרנט תחת המותג "אלמנט עיצוב לבית ולעסק" (!!) עם המון תמימות ולא מעט מזל שכן תחום בניית האתרים היה בתולי באותה התקופה, אותם עסקים נחשפו לאתר שלי והתעניינו בבניית אתר עבורם וכך בתוך 3 חודשים מרגע פתיחת "אלמנט עיצוב לבית ולעסק" הומר העסק לבניית אתרי אינטרנט, עסק שמצליח עד היום, 15 שנים אחרי.

מנהל הסטודיו בתהליך העבודה

כל פרויקט עובר דרך מנהל הסטודיו המנווט את העבודה למעצב המתאים ביותר לפי שפת העיצוב שנבחרה לפרויקט, מתוך השקפה שלכל מעצב יש את היד העיצובית ושפת העיצוב שלו ושאין מעצב שמתאים לכל פרויקט כך שישנם מקרים הנדרש שימוש בשניים או שלושה מעצבים לחלקים שונים באתר.

הייחודיות של אלמנט ישראל

את הערך המוסף שאנו נותנים ללקוחותינו לא תמצאו בשום מקום אחר. החל משרותי ייעוץ וליווי אישי בכל הקשור לאתר, איך לקדם את האתר, כיצד להציג ולערוך את המסרים באתר בצורה נכונה, לכל שאלה והתלבטות הכי קטנה הקשורה לאתר באופן ישיר או עקיף - אנחנו תמיד שם בשביל לעזור ולייעץ מנסיוננו, כאילו שהאתר הוא שלנו.

ההתמחויות שלנו

ההתמחות שלנו היא בבניית אתרי תדמית לעסקים, חנויות וירטואליות ודפי נחיתה.
במרץ 2015, חתמה אלמנט ישראל על הסכם שיתוף פעולה עם לשכת סוכני הביטוח בישראל על בניית אתרי אינטרנט לחברי הלשכה שהצטרפו לאלפי לקוחותינו. ב-2017 התווסף לסל המוצרים של החברה שירות לבניית חנויות בשופיפיי תחת המותג 'שופ מאסטר'.
אשמח לראותכם איתנו,
אסף לוי, 
מנהל סטודיו אלמנט ישראל לבניית אתרים.