דילוג לתוכן
5 אלמנטים קריטיים לדף נחיתה אפקטיבי

5 אלמנטים קריטיים לדף נחיתה אפקטיבי

הקדמה
יצירת דף נחיתה ייעודי למוצר או שירות , הינו דבר חיוני לכל בית עסק עם נוכחות אינטרנטית. שלא תבינו לא נכון, הזרמת כניסות לדף הבית זה דבר נפלא לפעילות היום יומית. אך אם על השולחן בבית העסק עומדת כרגע מטרה למכור מוצר או שירות מסויים, דף הנחיתה ישיג לכם יחס המרה גבוה יותר משל דף הבית (היחס בין כמות הכניסות לכמות הפניות).
קיבלתם החלטה להקים דף נחיתה? חשוב שתכירו את חמשת האלמנטים הקריטים שחייבים להופיע בכל דף נחיתה שמטרתו יצירת פניות לבית העסק. ייתכן ובדף נחיתה כזה או אחר יהיה צורך לעשות שינוי אחר באחד האלמנטים או שלא לעשות שימוש בכלל, אך מדובר במקרים חריגים ואנחנו לא ממליצים לוותר על אף אחד מהם ללא ייעוץ מקצועי.

כותרת ראשית ומשנית

האלמנט הקריטי הראשון , באופן טבעי, זו הכותרת הראשית, תדאגו שתהיה כזו, אל תצפו מהגולש לסבלנות יתרה ללא כותרת ברורה שתעניק לו ישר את ה- "תאכלס" ויוצרת הירככיה בדף הנחיתה. אם יש צורך , השתמשו גם בכותרת משנית שעוזרת לתאום ציפיות מהיר, אל תנסו להתחכם עם הגולש ולערבב אותו בהמשך, תנו לו את התאכלס. כן, כן, לא, לא. ככה הגולש אוהב את זה. 

תקציר אודות השירות או המוצר

אז יש לנו כותרת ראשית ומשנית וזה מעביר אותנו לאלמנט הקריטי השני שכל דף נחיתה חייב וזה התקציר או פירוט אודות השירות והמוצר, התקציר כשמו כן הוא - תעשו אותו קצר, תוותרו על כתיבת המגילה כי אף אחד לא יקרא אותה.

ויזואל ותמונות

אחרי שדאגנו למלל, נצטרך לחזק את דברינו באמצעות תמונות או תמונה שתמחיש את המוצר או השירות. חשוב שיהיה קשר בין התמונה שבחרתכם להמשך הגרפיקה באתר, שהכל יראה יחידה אחת ובאותה שפת העיצוב. כאשר מוכרים מוצר זה הכי קל, פשוט מוסיפים לדף הנחיתה את תמונת המוצר הכי טובה שיש לכם ונותנים לה לדבר. במכירת שירות יכול לקחת גם יום שלם במציאת התמונה המתאימה. כמובן שהכי טוב לצלם תמונה בעזרת צלם מקצועי, אך צריך להיות כנים עם התקציב של רוב העסקים הקטנים בארץ ולכן ברוב המקרים יושבים יום שלם עד שמוצאים את התמונה המושלמת, עליה יקום או יפול הקמפיין. טיפ קטן: תחפשו תמונה מקצועית אך אוטנתית, שתעניק את התחושה שהיא שייכת לכם ולא למאגר תמונות בארה"ב ולא, אתם גם לא שבדים, תחפשו תמונה "ישראלית".

יצירת אמון אצל הגולש

עכשיו, זה הזמן להעניק לגולש תחושת ביטחון, אסור לנו לשכוח שאנחנו רוצים להמיר את הגולשים ללקוחות וללא היכרות, חשוב להוסיף אלמנטים שיעניקו לו ביטחון, הענקת הביטחון יכולה להתבטא במספר דרכים, ניתן לקרוא עוד אודות הנושא במאמר קצר העוסק בנושא

טופס השארת פרטים ויצירת קשר

גם אם נשתמש בארבעת האלמנטים הקריטים הראשונים לדף נחיתה בצורה מושלמת, דף הנחיתה שלנו לא יהיה שווה כלום ללא טופס השארת פרטים ברור, פשוט ובולט. החלטתם להציג גם מספר טלפון? אל תחביאו אותו, הציגו אותו גם במקום בולט וברור או שאל תציגו בכלל.

מאמרים נוספים

כיצד לתת לגולש תחושת אמון באתר

כיצד לתת לגולש תחושת אמון באתר

חשיבותה של תחושת האמון מול הגולש אתם מציעים באתר שלכם מוצר ו/או שירות שאתם מאוד מאמינים בו ובמקצועיות שלו, המחיר גם משתלם, אבל עדיין רוב הגולשים בוחרים במתחרים שלכם ואתם משתגעים מזה? כנראה שהגיע הז...

להמשך קריאה
שופיפיי בעברית

שופיפיי בעברית

מערכת החנויות שופיפיי מגיעה במצב ברירת המחדל שלה באנגלית, אחד השרותים שאנחנו נותנים הוא להפוך כל תבנית שופיפיי לעברית. יש כאלו שמעוניינים לעשות זאת בעצמם והמדריך הזה הוא בשבילם. יש לכם תבנית שופיפי...

להמשך קריאה